Vi sætter fokus på brancheorganisationen anno 2019 med indlæg fra danske brancheorganisationer, inspiration, debat og netværk på tværs.

Brancheorganisationer spiller en vigtig rolle i dansk erhvervsliv og kan gøre en stor forskel ved at sætte medlemmernes interesser på dagsordenen, dele viden på tværs af branchen og meget mere. Men hvordan gør man det bedst, og kan man lære noget af hinanden på tværs af brancher?

Program

16.00 Ankomst og networking

16.30 Niels Jensen, CEO i Mærkevareleverandørerne

Mærkevareleverandørerne har relanceret den 50-årige brancheorganisation med nyt navn og fokus i overensstemmelse med de aktiviteter, der skal skabe værdi for medlemmerne nu og i fremtiden.

16.50 Ralf Lodberg, CCO og Partner i Advice

I en digital tidsalder hvor autoriteter, institutioner og systemer udfordres, bliver kampen om opmærksomhed og relevans mere central end nogensinde før. Hvad betyder det for brancheforeningen og arbejdet med brandet? Ralf stiller diagnosen og giver gode råd med på vejen.

17.15 Pause og networking

17.45 Helle Fabiansen, adm. direktør i Kosmetik- og hygiejnebranchen

Kosmetik & Hygiejnebranchen har sammen med partnere i branchen skabt Danish Beauty Award. Prisen samler branchen og bruges aktivt af virksomhederne til at brande vindende produkter over for kunderne.

18.05 Sune Wæsel, Public Affairs Director i GRACE Public Affairs

GRACE ved hvordan virksomheder og brancheorganisationer kommer igennem med budskaber og mærkesager på den politiske bane – både de store sager og i forhold til værktøjskassen til det daglige arbejde.

18.30 Vin, lækre anretninger og networking


Målgruppe

Ledende medarbejder i brancheorganisationer.

Oplægsholdere

Hans Christian Pape

Partner

Rikke Søgaard Berth

Partner

Marie Løvbjerg

Advokat