Nyt digitalt værktøj: Horten Connect

Horten Connect er en cloudbaseret platform, der sikrer effektivt samarbejde i et sikkert digitalt miljø.

Med Horten Connect får I adgang til en række produkter, som kan gøre håndteringen af dokumenter, arkivering, projektsamarbejde og transaktioner lettere.

Med Horten Connect får I mulighed for at lave:

  • Datarum - alt fra helt simple datarum til store avancerede datarum, f.eks. i forbindelse med due diligence-processer og avancerede Q&A-processer.
  • Dokumentdeling med adgang til at udveksle, styre og gemme fælles dokumenter og filer sikkert, uanset hvor I sidder i verden.
  • Bestyrelsesportal med løbende adgang til relevante og opdaterede dokumenter.
  • Selskabets Bog - et arkiv, hvor l altid kan tilgå selskabets dokumenter.
  • Kontraktstyring - et system, der samler virksomhedens kontrakter på en sikker og simpel digital platform og skaber overblik over milepæle med advisering per e-mail, når milepæle nærmer sig.

Horten Connect giver mulighed for avancerede filrettigheder, så udvalgte brugere kun kan se de dokumenter, de har tilladelse til at se.

Horten Connect hostes på HighQ’s datacentre og alle up- og downloads sker via en sikker krypteret forbindelse.

kontakt

Mads Rau-Kaufmann

Forretningsudviklingschef