Vi går i dybden med den seneste udbudsretlige praksis ud fra følgende tre fokuspunkter: Faktum, udfald og perspektivering.

Vi forventer løbende at invitere gæster, som har særlig indsigt i de kendelser, der er afsagt.

Webinarerne afholdes live, og du får derfor mulighed for at stille spørgsmål undervejs. Du kan også se webinarerne efterfølgende via det link med optagelsen, som vi sender til de tilmeldte.

Kommende datoer

  • 11. august kl. 9.00-9.30
  • 25. august kl. 9.00-9.30
  • 8. september kl. 9.00-9.30
  • 29. september kl. 9.00-9.30
  • 13. oktober kl. 9.00-9.30
  • 10. november kl. 9.00-9.30
  • 24. november kl. 9.00-9.30
  • 8. december kl. 9.00-9.30
  • 22. december kl. 9.00-9.30

Målgruppe

Webinaret henvender sig til alle, som beskæftiger sig med udbudsret – både som ordregiver og tilbudsgiver.

Praktisk information

  • Vi afholder webinaret via GoToWebinar. Vi sender en e-mail med et link til webinaret, når du tilmelder dig.
  • Du behøver kun at tilmelde dig én gang. Herefter får du automatisk tilsendt en påmindelse med link og tidspunkt for de efterfølgende webinarer.
  • Du kan til enhver tid framelde dig ved at trykke på afmeldingslinket i mails fra GoToWebinar.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på event@horten.dk.

Oplægsholdere

Andreas Christensen

Partner (H)

Tidligere udgaver af Månedens udbudskendelser