TEAMORIENTERET OG KVALITETSBEVIDST SAGSBEHANDLER (KØBENHAVN OG AARHUS)

Er du selvstændig og kvalitetsbevidst? Har du arbejdet med behandling af civile retssager? Arbejder du effektivt og struktureret? Har du gode formuleringsevner samt IT-forståelse? Og formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Så er du måske Hortens nye sagsbehandler til teamet for Leasing, Inkasso og Finansielle Services, hvor vi både søger sagsbehandlere med placering i København og i Aarhus.

ALSIDIG HVERDAG MED STORT ANSVAR
Du bliver en del af et stærkt team, der hovedsageligt beskæftiger sig med inddrivelse for og rådgivning af danske og internationale finansieringsselskaber og pengeinstitutter. I tillæg hertil rådgiver vi også andre erhvervsdrivende inden for vores fagområde.

Du får gennem selvstændige arbejdsopgaver en bred indsigt i den praktiske behandling af disse sager og kommer bl.a. til at varetage følgende opgaver:
-       Deltagelse i forberedelse af retssager, herunder sagsbehandling på domstolenes sagsportal og udarbejdelse af ekstrakter, materialesamlinger mv.,
-       Oprettelse af sager og indledende gennemgang og strukturering af større sagskomplekser,
-       Forberedelse af kurser og præsentationer,
-       Bistand til afdelingens partnere med løsning af administrative opgaver,
-       Koordinering af afregninger, herunder kvartalsafregninger, i afdelingen, og
-       Løbende assistance til afdelingens jurister.
Herudover kommer du til at løse forefaldende opgaver af både juridisk og praktisk karakter for hele afdelingen. Dit ansvar og din selvstændighed i arbejdet er stor, og din hverdag er alsidig. Du bliver en del af et velfungerende team, der lægger vægt på, at vi trods travlhed har det godt og sjovt sammen.
Ud over de faglige arbejdsopgaver tilbyder vi en arbejdsplads med en uhøjtidelig og respektfuld omgangstone, hvor vi samtidig er ambitiøse og lægger afgørende vægt på at levere på et højt fagligt og professionelt niveau. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

RELEVANT ERFARING, OVERBLIK OG FLEKSIBILITET
Der er flere måder, du kan kvalificere dig til dette job på. Erfaring som advokatsekretær inden for retssagsbehandling gør dig til en oplagt ansøger, ligesom erfaring som PA eller fra tilsvarende, administrative stillinger kan være en fordel. En anden vej kan være, at du i dag sidder som advokatsekretær og har et godt kendskab til branchen, men nu ønsker nye udfordringer og mere selvstændig sagsbehandling i hverdagen. Mangeårig erfaring er ikke et krav.

Arbejdet som sagsbehandler kræver overblik, struktur og evnen til selvstændigt at drive processen frem. Dine formuleringsevner skal være i top, og effektivitet i arbejdet er en selvfølge for dig. Ligeledes lægger vi vægt på gensidig fleksibilitet, gode samarbejdsevner, samt at du er kvik, robust og bevarer det gode humør, når vi har travlt. Du sætter en ære i at overholde deadlines, undgå fejl og følge sagerne helt til dørs.

ANSØGNING
Lyder det som et job for dig? Så ser vi frem til at høre fra dig hurtigst muligt og senest den 14. august 2020. Vi holder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte advokat Anders Boserup Lauridsen på ABL@horten.dk

Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.

OM HORTEN
Horten er en advokatvirksomhed med over 65 års erfaring og 350 medarbejdere. Vi går til sagens kerne og har modet til at sige tingene ligeud. Det kræver dygtige medarbejdere, som er i stand til at forstå, overskue og gennemskue kundernes muligheder og udfordringer og omsætte det til værdifuld rådgivning. Derfor sørger vi for, at du som medarbejder kontinuerligt bliver udviklet og udfordret – uanset hvor du befinder dig i din karriere. Vores opskrift er mod, åbenhed og fremsynethed funderet i et stærkt og ambitiøst miljø med respekt for mennesker, og hvor den gode stemning råder. For karma er også en lov.

Application Deadline: Friday, August 14, 2020