SKARP HR BUSINESS PARTNER TIL BARSELSVIKARIAT (KØBENHAVN)

En nysgerrig og forretningsorienteret profil, et godt kendskab til HR-værktøjer og en evne til at jonglere mellem drift og udvikling er tre af de vigtigste ingredienser, vi leder efter i vores nye kollega til et barselsvikariat på mindst et år som HR Business Partner med start hurtigst muligt.

I Horten siger vi, at "Karma er også en lov". Dette budskab er forankret i vores mindset, når vi skal tiltrække og fastholde de fagligt dygtigste og ikke mindst mest forretningsorienterede og empatiske jurister til vores 350 personer store advokatvirksomhed. For mens vi ser de faglige kvalifikationer som en selvfølge, er det de menneskelige, vi er forankret i.

SPÆNDENDE KARRIEREMULIGHEDER I ET VELFUNGERENDE HR-TEAM
Sammen med vores anden HR Business Partner, vil du dele HR-ansvaret for Hortens stabs- og juridiske afdelinger med rig mulighed for sparring på tværs og i det øvrige HR-team, der også består af to HR-koordinatorer med ansvar for de mere administrative opgaver.

Du vil blive nærmeste sparringspartner på HR-området for især afdelingslederne, men vil også komme tæt på alle lederteams og deres medarbejdere i “dine” afdelinger og dermed blive en afgørende brik i ledernes arbejde med rekruttering, fastholdelse og udvikling af deres medarbejdere.

Din hverdag vil være fyldt med opgaver, der spænder bredt og varierer mellem drift- og udviklingsopgaver. Det kræver, at du på kort tid skal kunne skifte mindset fra en meget "hands on"-tilgang til et mere overordnet og strategisk perspektiv. Mere specifikt vil følgende arbejdsområder blive en del af din dagligdag:

  -  Rekruttering: Samtaler og dialog med afdelinger om ressourcebehov
  -  Employer branding: Fx afholdelse af eksterne arrangementer, messer og konferencer
  -  Medarbejder- og ledelsessparring: Foregår på alle niveauer i organisationen, fx i forbindelse med udviklingssamtaler
  -  Horten Academy: Udvikling af vores interne kursusudbud
  -  Strategiske indsatser: Udarbejdelse af udviklingskoncepter
  -  Ad hoc-opgaver: Såvel administrative som udviklingsorienterede

VI HAR HØJE AMBITIONER PÅ VORES MEDARBEJDERES VEGNE
Vi har i HR et tæt samarbejde med direktøren og managing partner, og er helt afhængige af hinandens positive og fleksible indstilling i teamet.
Samtidig er vores arbejde betinget af gode relationer i hele huset, hvilket vi alle prioriterer højt – både på et fagligt og et personligt plan.

Vi forestiller os, at du er nysgerrig, struktureret og evner at arbejde sammen med mange forskellige mennesker, og desuden at du:

  -  har en relevant uddannelse (fx cand.merc. HRM eller lignende)
  -  har minimum 4 års erfaring fra en HR-funktion
  -  har erfaring med rekruttering
  -  evner at prioritere din tid ved at gennemskue, hvordan opgaven skal skæres til
  -  har kendskab til grundlæggende HR-jura
  -  er udadvendt med en god gennemslagskraft
  -  er lyttende og skaber tillid omkring din person og din faglighed

Horten er kendt for at have en god omgangstone på alle niveauer i organisationen. Og ud over et godt arbejdsmiljø og mulighed for både personlig og faglig udvikling tilbyder vi dig også en fantastisk frokostordning lavet af husets kokke, mange sociale tilbud samt betalt telefon og computer.

VI SER FREM TIL AT HØRE FRA DIG
Matcher du jobbet, og synes du, det lyder spændende, så vil vi gerne høre fra dig. Deadline for ansøgning er den 21. september, men vi holder ansættelsessamtaler løbende, så send os din ansøgning så hurtigt som muligt. Søg online og vedhæft ansøgning, CV og eksamensbeviser. Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til HR-chef Mette Meirup Gregersen på tlf. 5234 4384.

OM HORTEN
Horten er en advokatvirksomhed med over 65 års erfaring og 350 medarbejdere. Vi går til sagens kerne og har modet til at sige tingene ligeud. Det kræver dygtige medarbejdere, som er i stand til at forstå, overskue og gennemskue kundernes muligheder og udfordringer og omsætte det til værdifuld rådgivning. Derfor sørger vi for, at du som medarbejder kontinuerligt bliver udviklet og udfordret – uanset hvor du befinder dig i din karriere. Vores opskrift er mod, åbenhed og fremsynethed funderet i et stærkt og ambitiøst miljø med respekt for mennesker, og hvor den gode stemning råder.

 

Application Deadline: Tuesday, September 21, 2021