Erfaren og fleksibel sekretær med overblik og gode koordineringsevner (Aarhus)

Er du fleksibel, og har du et stort overblik og kan holde hovedet koldt i en travl hverdag? Arbejder du samtidig struktureret og detaljeorientereret? Så er du måske den ene af Hortens 2 nye sekretærer, som skal arbejde på vores kontor i Aarhus.

ADMINISTRATIVE OG KOORDINERENDE OPGAVER
Som sekretær i Horten kommer du til at beskæftige dig med praktiske opgaver af administrativ og koordinerende karakter. Du vil løbende have kontakt til klienter og samarbejdspartnere, hvorfor du skal have lyst til at sætte dig ind i afdelingens sager og klienter.

Dine primære arbejdsopgaver vil blive:

  -  Retssager, voldgiftssager, klagesager
  -  Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  -  Korrespondance- og notatskrivning på dansk og engelsk (også efter diktat), og evt. mindre oversættelsesopgaver
  -  Fakturering, kopiering og dokumenthåndtering
  -  Oprettelse og arkivering af sager
  -  Understøttelse af netværk, undervisning, markedsføring
  -  Kalenderstyring, møde- og rejsebooking samt afregning

RELEVANT ERFARING, STORT OVERBLIK OG FLKSIBILITET
Det er vigtigt, at du har god erfaring med sekretærarbejdet i en advokatvirksomhed. Jobbet byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver, og det er afgørende, at du er fleksibel i forhold til både tid og opgaver, og at du trives i et miljø, hvor dagene sjældent er ens og ikke altid kan planlægges.

Høj kvalitet og grundighed i dit arbejde samt en serviceorienteret og positiv tilgang til dine opgaver og kollegaer er nødvendige egenskaber. Ligeledes er det vigtigt, at du besidder overblik og befinder dig godt med stramme deadlines.

Vi forestiller os desuden, at du har flair for IT - særligt PowerPoint, Word og Excel, men også gerne Navision og evt. Advo+.

FAGLIG UDVIKLING OG GODE ANSÆTTELSESVILKÅR

Vi tilbyder et spændende job i en dynamisk virksomhed med en god atmosfære, et uformelt arbejdsmiljø og gode forhold. Stillingen er som udgangspunkt en 37 timers stilling, men der kan eventuelt også være mulighed for en deltidsstilling – skriv gerne i din ansøgning, hvis du ønsker dette.

Du får mulighed for at deltage i vores interne undervisning og bliver en del af et uformelt arbejdsmiljø i en organisation, der udfordrer og udvikler branchens dygtigste i alle faser af deres karriere.

VI VIL GERNE HØRE FRA DIG
Passer du til jobbet, og synes du, det lyder spændende, så vil vi gerne høre fra dig. Da vi løbende indkalder til samtaler og gerne vil indgå en aftale med den rette kandidat snarest, modtager vi gerne din ansøgning hurtigst muligt. Send os din ansøgning, eksamensbeviser og CV via vores hjemmeside. Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Jesper Petersen Bach: jpb@horten.dk.

OM HORTEN
Verden er i forandring, så lovgivningen skal følge trop. Som strategisk-juridiske rådgivere er vi derfor nødt til at være nysgerrige og undersøge mulighederne uden altid at vide, præcis hvor vi ender. Af den grund har vi, en advokatvirksomhed med over 350 specialister og 65 års erfaring, brug for dig: Til at gå nye risici, udfordringer og muligheder i møde sammen med vores kunder. Du bliver en del af et team af juridiske rådgivere, der klæder førende organisationer på til at kunne agere og reagere inden for områder som bank og finansiering, fast ejendom, grøn energi, teknologi, IP og M&A, så de kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag – og nogle gange endda tage modige valg. Når verden ændrer sig, gør juraen også.
Horten – Find a way.

Application Deadline: Thursday, July 14, 2022