Erfaren og serviceminded sekretær/sagsbehandler med erfaring inden for proces (Aarhus)

Er du fleksibel, serviceminded og struktureret? Formår du at holde hovedet koldt og humøret højt i en travl hverdag? Og kan du kombinere det med stærke kommunikative og administrative kompetencer samt talforståelse? Så er du måske vores nye sekretær til Hortens afdeling for Fast Ejendom og Entreprise i Aarhus.

KOORDINERENDE OG ADMINISTRATIVE OPGAVER
Dine opgaver vil både være koordinerende, administrative og kommunikative og bl.a. indeholde:

  -  Selvstændig sagsbehandling, varetagelse af fremnoteringer samt sikring af overholdelse af frister, fristudsættelser og ekspeditioner
  -  Korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftlige fremstillinger
  -  Brev- og notatskrivning – også efter diktat
  -  Kvalitetssikring og korrekturlæsning på både dansk og engelsk
  -  Udarbejdelse af processkrifter, ekstrakter og materialesamlinger til brug for førelse af retssager og voldgiftssager
  -  Kalenderstyring og mødebooking
  -  Oprettelse og arkivering af sager samt postgennemgang
  -  Selvstændig fakturering
  -  Opfølgning på udeståender i samarbejde med bogholderiet
  -  Udarbejdelse af præsentationer til klientmøder, seminarer og undervisning

Du vil løbende have kontakt til klienter og samarbejdspartnere, hvorfor du skal have lyst til at sætte dig ind i afdelingens sager og klienter.

RELEVANT ERFARING, STORT OVERBLIK OG FLEKSIBILITET
Vi forestiller os, at du har relevant erfaring fra en lignende stilling som advokatsekretær eller sagsbehandler, og er kendetegnet ved en serviceorienteret, fleksibel og positiv tilgang til dine opgaver og kollegaer. Du har erfaring med retssager, voldgiftssager og den digitale retssagsportal, ligesom du er bekendt med de forskellige arbejdsgange, der følger med arbejdet med processager.

Høj kvalitet og grundighed i dit arbejde og en serviceorienteret og positiv tilgang til dine opgaver og kollegaer er vigtige egenskaber for, at du kan varetage opgaverne optimalt og trives i jobbet. Ligeledes er det vigtigt, at du befinder dig godt med stramme tidsfrister, og at du har et stort overblik og godt humør – også når det går stærkt.

Endeligt forestiller vi os, at du har flair for IT - både Word og PowerPoint, men også Excel og Navision. Derudover er det vigtigt, at du har forståelse for økonomi.

Til gengæld står vi klar med et dejligt lyst kontor, en stærk team-ånd, og plads til at du kan komme med idéer og gode input i det daglige arbejde, og dermed sætte dit eget præg på dine arbejdsopgaver. Vi prioriterer en god og positiv atmosfære, et uformelt arbejdsmiljø og gode forhold til vores medarbejdere.

ANSØGNING
Hvis det lyder som noget for dig, vil vi gerne høre fra dig. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning snarest muligt og senest den 5. juli 2022. Søg online via vores hjemmeside og vedhæft ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter.

Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.

OM HORTEN
Verden er i forandring, så lovgivningen skal følge trop. Som strategisk-juridiske rådgivere er vi derfor nødt til at være nysgerrige og undersøge mulighederne uden altid at vide, præcis hvor vi ender. Af den grund har vi, en advokatvirksomhed med over 350 specialister og 65 års erfaring, brug for dig: Til at gå nye risici, udfordringer og muligheder i møde sammen med vores kunder. Du bliver en del af et team af juridiske rådgivere, der klæder førende organisationer på til at kunne agere og reagere inden for områder som bank og finansiering, fast ejendom, grøn energi, teknologi, IP og M&A, så de kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag – og nogle gange endda tage modige valg. Når verden ændrer sig, gør juraen også.
Horten – Find a way.

Application Deadline: Tuesday, July 5, 2022