Sagscontroller med flair for tal og proces (Hellerup eller Aarhus)

Har du økonomisk forståelse, et højt serviceniveau og et stærkt administrativt drive?
Så er det dig, vi søger som sagscontroller til vores sagsadministration i Horten.

JOBBET
Du bliver en del af vores sagsadministrationsteam på syv medarbejdere, som sørger for, at Hortens administrative proces er effektiv, fra sagen kommer ind i huset til den faktureres. Du bliver en central sparringspartner for vores jurister og sekretærer, og du vil have daglig kontakt til de juridiske afdelinger. Derudover er vores sagsadministration en del af økonomifunktionen i Horten, og derfor vil du også indgå i et tæt samarbejde med økonomiteamet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
-  Gennemførsel af interessekonflikttjek og sagsoprettelse
-  Opfølgning på sagsbudgetter og samarbejdsaftaler
-  Fakturering af sager – herunder også sagshåndtering via klientportaler
-  Support og koordinering af de administrative processer, som understøtter de juridiske afdelinger

Derudover vil du være med til at strømline og optimere processer i sagsadministrationen, som vil forbedre virksomhedens service og skabe en bedre oplevelse overfor både interne og eksterne kunder.

OM DIG
Som person er du selvstændig, grundig og effektiv. Du sætter en ære i at overholde deadlines, undgå fejl og følge dine sager helt til dørs.
Som kollega er du imødekommende, positiv og serviceminded, og du er i besiddelse af gode samarbejdsevner og et højt humør - også når vi har travlt. Du har måske en baggrund indenfor administration, debitorbogholderi eller er advokatsekretær med erfaring og interesse i at arbejde med tal. Du har et godt kendskab til Office-pakken, og er en erfaren bruger af de grundlæggende funktionaliteter i Excel. Det er en fordel, hvis du har erfaring med Navision eller har arbejdet i lignende økonomisystemer, men det er ikke et krav.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ekskl. frokost, og der vil i kortere perioder forekomme overarbejde i forbindelse lukning af kvartals- og årsregnskabet.

VI VIL GERNE HØRE FRA DIG
Lyder det som et job for dig? Så ser vi frem til at høre fra dig hurtigst muligt og senest den 8. august 2022.
Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Sagsadministrationen Christina Levin, pr. e-mail cln@horten.dk eller telefon 5234 4323.

OM HORTEN
Verden er i forandring, så lovgivningen skal følge trop. Som strategisk-juridiske rådgivere er vi derfor nødt til at være nysgerrige og undersøge mulighederne uden altid at vide, præcis hvor vi ender. Af den grund har vi, en advokatvirksomhed med over 350 specialister og 65 års erfaring, brug for dig: Til at gå nye risici, udfordringer og muligheder i møde sammen med vores kunder. Du bliver en del af et team af juridiske rådgivere, der klæder førende organisationer på til at kunne agere og reagere inden for områder som bank og finansiering, fast ejendom, grøn energi, teknologi, IP og M&A, så de kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag – og nogle gange endda tage modige valg. Når verden ændrer sig, gør juraen også.
Horten – Find a way.

Application Deadline: Tuesday, July 19, 2022