Event manager med people skills og flair for at få tingene til at ske

Vil du stå i spidsen for at udvikle, planlægge og facilitere spændende arrangementer, der styrker Hortens brand og forretning? Kan du tænke kreativt og kommercielt samtidig med, at du har styr på praktik, logistik og afvikling af alle vores fantastiske events, netværksmøder m.m.? Så er det måske dig, vi leder efter.

DU SKABER RAMMERNE OMKRING ARRANGEMENTERNE OG SIKRER KVALITET
I Horten gennemfører vi hvert år +100 arrangementer, og selvom indholdet varierer fra gang til gang, så har de alle én ting til fælles: effektiv planlægning er altafgørende for en god oplevelse – for os, oplægsholdere og deltagende. Som Event Manager har du ansvaret for hele processen omkring vores arrangementer, lige fra idéskabelse til den praktiske afvikling og opfølgning.

DINE HOVEDOPGAVER VIL VÆRE AT:  

  • Udvikle, planlægge og eksekvere arrangementer som salgsfremmende værktøj
  • Være praktisk lead på alt fra tilmeldinger til afmeldinger, forplejning, evalueringer
  • Drive og vedligeholde vores billetsystem og webinarplatform
  • Udarbejde årskalender for vores arrangementer, webinarer m.m.
  • Rådgive og sparre med huset om arrangementers udformning
  • Følge op på arrangementernes salgsmæssige effekt


Hos Horten har vi en bred vifte af forskellige arrangements-typer, som du vil få ansvaret for:

  • Store events og faglige konferencer med mange deltagere
  • Netværk med kunder, fx vores cykelnetværk med professionel træner og årlig tur til Alperne
  • Faglige webinarer og kurser fra eget studie
  • Det årlige folkemøde på Bornholm


DIN PROFIL
Det vigtigste er, at du er serviceminded, har "can do attitude" og lyst til at støtte op om forretningen og være en del af et professionelt miljø. Samtidig er det vigtigt for os at finde et menneske, som kan og vil drive processer, samt selv smøger ærmerne op og tager fat, når det kræves.

Vi forestiller os, at du har minimum 3-5 års erfaring med udvikling og eksekvering af eksklusive virksomhedsevents med fokus på at skabe salg. Dine erfaringer stammer måske fra advokat-, konsulent/revisions- eller it/tech-branchen, men det er ikke et krav.

DU HAR

  • En dyb faglighed og passion omkring eventbranchen
  • Skarpe projektlederevner og eksekverer til rette tid og sted
  • Et struktureret overblik, stortrives i rollen som koordinator og elsker at få ting til at ske
  • Stærke relationsskabende evner og er en ægte "people's person"
  • God gennemslagskraft og er klar til at inspirere erfarne advokatpartnere
  • Et resultatorienteret outlook og højt drive
  • En positiv, konstruktiv tilgang og lyst til at arbejde som en del af et team


Stillingen er en fuldtidsstilling på vores hovedkontor i Hellerup.

ANSØGNING
Lyder det som et job for dig? Så ser vi frem til at høre fra dig. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning snarest muligt og senest 27. maj 2024 kl. 9.00. Søg online via vores hjemmeside og vedhæft ansøgning, CV og relevante dokumenter. Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.

OM HORTEN
Verden er i forandring, så lovgivningen skal følge trop. Som strategisk-juridiske rådgivere er vi derfor nødt til at være nysgerrige og undersøge mulighederne uden altid at vide, præcis hvor vi ender. Af den grund har vi, en advokatvirksomhed med over 350 specialister og 65 års erfaring, brug for dig: Til at gå nye risici, udfordringer og muligheder i møde sammen med vores kunder. Du bliver en del af et team af juridiske rådgivere, der klæder førende organisationer på til at kunne agere og reagere inden for områder som bank og finansiering, fast ejendom, grøn energi, teknologi, IP og M&A, så de kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag – og nogle gange endda tage modige valg. Når verden ændrer sig, gør juraen også.

Horten – Find a way.

 

Ansøgningsfrist: 27. maj 2024