Ældrereformen stiller nye krav til organisering og udførelse af ældrepleje. Deltag i webinaret og lad os guide dig i de vigtigste aspekter, når det gælder ældrereformen og udbud.
Hvad skal du være særligt opmærksom på, når du arbejder med ældrereformen og udbud? Ældrereformen stiller nye krav til organiseringen og udførelsen af ældreplejen – både for kommuner og leverandører.
På webinaret sætter vi fokus på de punkter, du bør være opmærksom på, inden for det udbudsretlige i forbindelse med reformens implementering. Vi ser på de udbudsretlige og kontraktretlige aspekter, som følger af reformen, blandt andet:
- Ændrede behov i eksisterende kontrakter og nye kontraktområder
- Håndteringen af overgangen til nye leverandørmodeller
- Udbudsstrategier og fokus på både offentlige og private leverandører.
Målgruppe
Jurister, udbudskonsulenter og ledere med ansvar for ældreområdet.
Praktisk information
- Vi afholder webinaret via GoToWebinar. Vi sender en e-mail med et link til webinaret, når du tilmelder dig.
- Du kan til enhver tid framelde dig ved at trykke på afmeldingslinket i mails fra GoToWebinar.
Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på event@horten.dk.
Dato
Onsdag den 28. maj 2025 kl. 7.00 - 7.45
Sted
Webinar